Ben jij gepassioneerd door het bieden van klantondersteuning van topkwaliteit? Gedij je in een dynamische werkomgeving, waarbij je klantvragen met precisie en zorg beheert? Wij hebben een spannende kans voor een Technisch Adviseur binnen een toonaangevend elektronica bedrijf dat gespecialiseerd is in tv- en audio-entertainment.
Jouw verantwoordelijkheden en impact als Consultant Elektronische Producten:
- Behandelen van klantvragen en het snel oplossen van problemen, waarbij je zorgt voor hoge klanttevredenheid.
- Informatie verstrekken over producten, het oplossen van problemen en het bieden van oplossingen voor de zorgen van klanten.
- Effectief samenwerken met teamleden om uitzonderlijke service te leveren en aan klantbehoeften te voldoen.
- Nauwkeurig bijhouden van klantinteracties en transacties.
Vaardigheden, kwalificaties en interesses die je nodig hebt om te slagen:
- Vloeiend in Nederlands en een goed niveau van Engels.
- Uitstekende communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden.
- Basisbegrip van elektronica en bekendheid met probleemoplossing (pré).
- Een echte teamspeler die zich inzet voor het werk.
- Sterke probleemoplossende vaardigheden en een klantgerichte instelling.
- Wonen in of bereid zijn naar Griekenland te verhuizen voor een internationale carrière en levenservaring.
Wat krijg je ervoor terug?
- Een fulltime baan, 40 uur per week.
- Competitief salaris + maandbonus op basis van KPI’s.
- Werkrooster: Maandag tot vrijdag van 09:00 tot 21:00; Zaterdag van 10:00 tot 19:00.
- Relocatiepakket met 4 weken in een Airbnb.
- Volledig betaalde training en terugbetaling van je vliegticket binnen het eerste salaris.
- Private zorgverzekering inclusief tandheelkundige zorg.
- Werken in een warm land gedurende de winter.
- Een bedrijf dat je niet alleen een baan biedt, maar een volledige ervaring in het buitenland!
- Betaalde training van 2 tot 4 weken.
Jouw toekomstige bedrijf:
Twee Franse ondernemers startten in 2000 een startup en vandaag leiden ze een wereldwijd merk. Hun groei en oplossingsgerichte diensten worden erkend door de meest progressieve merken en toonaangevende bedrijven waarmee ze nu samenwerken. Ze zijn uitgegroeid tot een van de grootste internationale klantbelevingsoplossing aanbieders met meer dan 75.000 meertalige medewerkers in meer dan 50 landen wereldwijd en ze zijn op zoek naar nieuwe teamleden om hun reis in hun Griekse hub voort te zetten.